Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Image města Brna v kontextu cestovního ruchu
Ostřanská, Tereza
Ostřanská, T., Image města Brna v kontextu cestovního ruchu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Tématem bakalářské práce je image města Brna z pohledu cestovního ruchu. V rámci literárního přehledu je zpracována problematika cestovního ruchu se zaměřením na destinaci cestovního ruchu, destinační management, marketing destinace cestovního ruchu, městský marketing a oblast komunikace s vazbou na positioning a image destinace. Praktická část je zaměřena na posouzení současného stavu a analýzu image města Brna u obyvatel České republiky starších 18 let na základě dotazníkového šetření. Závěrem jsou navržena doporučení pro zlepšení současného stavu vnímání image města Brna, vycházející z provedených analýz.
Komunikační strategie města Roudnice nad Labem
Vancl, Jan ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Soukeník, Štěpán (oponent)
Práce přibližuje teoretické koncepty procesu komunikace, a to zejména se zaměřením na širokou veřejnost a média v prostředí veřejné správy. Na základě vymezení marketingového prostředí obcí a teorii komunikační strategie obcí, se přibližuje specifika samospráv malých a středních obcí. Teoretické poznatky se pokouší aplikovat na prostředí malého severočeského města Roudnice nad Labem. Výsledkem je netradiční náhled do fungování komunikace ve veřejné správě a doporučení pro její zlepšení ve zvoleném městě, ale i dalších srovnatelných obcích. Klíčová slova: komunikace, obec, městský marketing, komunikační strategie, komunikační kanály, média, vztahy s veřejností
Uplatnenie vybraných nástrojov marketingu v lokálnom rozhodování: plánovaný projekt singltreku v meste Písek
Candráková, Lenka
Práce se zabývá využitím nástrojů městského marketingu v plánování a rozhodování města. Vysvětluje pojmy jako městské plánování, participace veřejnosti či městský marketing a public relations. Uplatnění marketingových nástrojů je zkoumáno na příkladu projektu Singltrek Písecké hory. Na základě analýzy průběhu posuzování záměru tohoto projektu práce identifikuje komunikační nástroje použité mezi městem Písek a jeho obyvateli a zabývá se jimi na jednotlivých úrovních participace. Práce také popisuje implementaci a výsledky vybraných nástrojů (dotazníkové šetření a participativní GIS) a diskutuje vhodnost jejich využití v lokálním rozhodování.
Srovnávací studie využití městského marketingu na souboru vybraných měst
Veidlichová, Zuzana
Bakalářská práce je zpracována na téma Srovnávací studie využití městského marketingu na souboru vybraných měst. Práce analyzuje využití nástrojů marketingu tzv. městského marketingu v prostředí vybraných měst. Jsou představeny teoretické aspekty prostřednictvím nástrojů marketingového mixu. Cílem práce je analyzovat tyto nástroje městského marketingu na vybraném vzorku měst. Na závěr se výsledky a celkové zhodnocení porovnávají a vyhodnotí. Jsou doporučena určitá stanoviska pro zlepšení využití městského marketingu.
Městský marketing
Jelínková, Barbora ; Krbová, Jana (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Diplomová práce se věnuje marketingu ve městě Tábor. Cílem práce je na základě analýzy současného stavu zhodnotit využití jeho kulturního potenciálu pro marketing a identifikovat tak možné nedostatky, se kterými se město v rámci svých marketingových aktivit potýká a vytvořit možné návrhy. Práce také poukazuje na možnost využití marketingu v oblasti veřejné správy. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá základními pojmy, které souvisí s městským marketingem a zároveň slouží jako základ do uvedení problematiky marketingu měst. Praktická část se zabývá zhodnocením současné pozice, k čemuž bude využita například SWOT analýza či analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Na základě provedených analýz byly také vytvořeny návrhy.
Analýza městského marketingu ve vybraných městech Moravskoslezského kraje
Toporská, Pavlína ; Blažek, Jiří (vedoucí práce) ; Slach, Ondřej (oponent)
Předkládaná diplomová práce se zabývá problematikou teritoriálního marketingu v České republice se zaměřením především na marketing měst. Hlavním cílem této práce je zjistit aktuální pozici městského marketingu ve městech Moravskoslezského kraje a srovnat nástroje, které města využívají. Výzkum, který je součástí této práce, probíhal v letech 2014 a 2015. Polostrukturované rozhovory měly za cíl zjistit, nakolik jsou v dnešní době odpovědní pracovníci z řad vedení města seznámeni s teorií městského marketingu a nakolik pracují s jednotlivými jeho typy. Hlavní důraz byl ve výzkumu kladen na marketing investičních příležitostí, podporu cestovního ruchu, ale také na pocity konkurence a ohrožení z řad okolních měst. Bylo prokázáno, že města na území Moravskoslezského kraje s konceptem městského marketingu zpravidla pracují, přestože jej mnohdy nazývají jinými názvy. V současné době se města snaží marketingovými aktivitami přilákat především nové investory a často také podporovat cestovní ruch s důrazem na marketing akcí. Klíčová slova: teritoriální marketing - regionální marketing - městský marketing - města - kvalitativní výzkum
Komunikační strategie města Třebíče
Mrázková, Eliška ; Vochozková, Jacqueline (vedoucí práce) ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (oponent)
Předmětem diplomové práce je zdůraznit význam komunikace a využívání komunikačních nástrojů na úrovni obcí a měst. Teoretická část přibližuje principy komunikace a městského marketingu ve vztahu k veřejnému sektoru. Praktická část práce je věnována zhodnocení komunikační strategie města Třebíče směřující k vybraným cílovým skupinám. Důvodem výběru města Třebíče pro analýzu komunikačních aktivit je široká škála komunikačních nástrojů, které město využívá. V závěru práce jsou navrženy možnosti budoucího využití komunikačních nástrojů ve vybraném městě.
Srovnávací studie využití městského marketingu na souboru vybraných měst
Mayer, Petr
Tato bakalářská práce se zaměřuje na využití nástrojů marketingu v prostředí měst. Jsou vymezeny jednotlivé teoretické přístupy a jejich příklady v praxi vybraných měst. V závěru se tyto příklady porovnávají, vyhodnocují a jsou dána určitá doporučení pro lepší využití těchto nástrojů.
Budování image města Plzně
Beránková, Martina ; Luštický, Martin (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Cílem diplomové práce je zjistit vnímání image města Plzně v souvislosti s Evropským hlavním městem kultury 2015 v době, kdy vrcholí konečné přípravy projektu. První část diplomové práce pojednává o marketingu měst a obcí a o komunikačním mixu. Dále se práce zabývá obecně pojmem image a možnostmi měření image, které vychází se z české i zahraniční literatury. Image měst je pojem, který se v současné době dostává do popředí zájmu u jednotlivých měst a obcí. Města a obce začínají vnímat, že je pro ně důležité vědět, co si o nich myslí vlastní občané nebo návštěvníci. Diplomová práce tak pojednává o marketingových aktivitách města Plzně a jejích jednotlivých útvarů a společností, které se na marketingu města podílí. Image města je závislá na těchto aktivitách. Vnímání image města Plzně je zhodnoceno pomocí vlastního výzkumu. Dotazy jsou zaměřeny nejprve obecně na město Plzeň, následně na marketingovou komunikaci města a poté na projekt Evropské hlavní město kultury. Výsledkem bude zhodnocení image města a možná doporučení pro zlepšení stávající situace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.